top of page

«СТАРТАП-ІДЕЯ: ВІД ЗАДУМУ – ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ»


Із 14 по 27 жовтня триває щорічний Європейський тиждень кодування, присвячений популяризації програмування, цифрових технологій та інновацій серед учнів, студентів, освітян по всій Європі. В Україні ця ініціатива стає дедалі популярнішою завдяки співпраці з Міністерством освіти і науки, яке активно підтримує такі заходи для розвитку цифрової грамотності. Особливий акцент у 2024 році зроблено на розширенні можливостей для всіх регіонів України, включаючи віддалені громади, шляхом організації подій як онлайн, так і офлайн.

Цьогоріч до ініціативи долучився і КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», організувавши заняття для студентів на тему «Стартап-ідея: від задуму – до презентації». Його підготувала викладачка соціально-економічних дисциплін Надія Григорівна БЛІДЧЕНКО. Урок дав студентам можливість ознайомитися з основами стартап-освіти, дізнатися про створення успішного проєкту, пов’язаного з цифровими технологіями, та розвинути важливі навички, що стануть корисними в майбутньому.

Заняття мало на меті сформувати в молоді розуміння цифрової економіки і стартапів як невіддільної частини сучасного бізнесу. Основна увага була приділена розвиткові таких навичок, як креативне мислення, цифрова грамотність, уміння аналізувати ринок та цільову аудиторію, створювати і реалізовувати публічні виступи.

Студенти вчилися бачити можливості для створення власного стартапу, а також вивчали кроки, необхідні для реалізації бізнес-ідеї. Надія Григорівна пояснила, що цифрова освіта є фундаментом для розвитку сучасного бізнесу, вона допомагає використовувати новітні технології для просування проєктів та отримання кращих результатів у комерційній, біржовій або підприємницькій діяльності. Студенти міркували, як перетворити ідею на практичний бізнес-проєкт, які можуть бути джерела доходу стартапу, яка стратегія маркетингу буде найефективнішою тощо.

Структура заняття забезпечила поступове ознайомлення з кожним кроком створення стартапу. Перший етап роботи допоміг зрозуміти, чому стартапи відіграють важливу роль у цифровому світі та як інноваційні ідеї можуть сприяти розвиткові суспільства. Викладачка акцентувала увагу на тому, що цифрова освіта охоплює не тільки знання комп’ютерних програм, але й використання різних технологій для розв’язання реальних проблем і створення проєктів, що можуть бути корисними в багатьох сферах життя. Студентам було запропоновано визначити ключові аспекти своєї ідеї, але спочатку продумати, які джерела доходу може мати стартап, які витрати передбачено для запуску проєкту, яка стратегія маркетингу буде найефективнішою, зокрема в контексті цифрової освіти.

Тиждень кодування став вагомою подією, яка демонструє, що програмування, цифрова освіта і технології – це не лише важливі навички майбутнього, але й потужні інструменти розвитку. Вони допомагають молодому поколінню будувати успішне життя. Завдяки таким ініціативам українські студенти мають можливість розширювати горизонти знань і навичок, готуючись до роботи в сучасному світі, де інновації та підприємництво є основою економічного прогресу.

Валерій ВОСКОЛУП,

голова циклової комісії суспільних дисциплін

 



 
 
 

Comments


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square

Лічильник:

© КЗВО "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"

bottom of page