22 жовтня студенти 31-Ж групи під керівництвом досвідченого викладача-методиста Тетяни Михайлівни ЛЕБЕДИНСЬКОЇ долучилися до глобальної ініціативи «Тиждень кодування ЄС», організованої за підтримки Junior Achievement Ukraine. Тема заняття – розвінчування міфів на TikTok – виявилася надзвичайно актуальною в епоху цифрової дезінформації.
Захід складався з теоретичної і практичної частин, що тривали по 60 хвилин.
У першій половині заняття студенти ознайомилися з TikTok як платформою, яка впливає на масову культуру та молодіжні тренди. Також переглянули аналітичні відеоматеріали про поширення міфів і фейків; обговорили популярні міфи, здатні впливати на поведінку людей; дізналися про небезпеку непоміркованого сприйняття інформації.
Другий етап заняття мав практичний характер. Учасникам було поставлене завдання обрати один із популярних міфів на TikTok, дослідити його і створити освітній відеоролик, сюжет якого спростовує цей міф. Відео також мало містити рекомендації для перевірки правдивості інформації, що поширюється на платформі.
Із такими завданнями студенти 31-Ж впоралися блискуче. Вони не лише спростували небезпечні хибні твердження, але й створили яскраве, змістовне відео, яке допоможе користувачам TikTok критично оцінювати контент.
Активну участь у проєкті взяли студенти: Христина АРТЕМОВА, Діана ГНАТОВСЬКА, Єлизавета ГУМЕНЮК, Богдана КРЕТ, Марія КУРТА, Надія МАЗУРЕНКО, Софія МОРОЗ, Аліна ЧЕРНЕЦЬКА та Дар’я ШПАКОВАТА.
Створений медіапродукт можна переглянути на офіційній TikTok-сторінці групи за покликанням https://vm.tiktok.com/ZMhmjPCNR/.
Підтвердженням активної участі майбутніх медійників у міжнародному проєкті є отримані сертифікати учасників челенджу «Тиждень кодування ЄС». Проте не лише сертифікати стали нагородою – студенти також отримали неоціненний досвід у розвінчуванні фейків і створенні якісного медіаконтенту.
Тетяна Михайлівна ЛЕБЕДИНСЬКА підкреслила важливість таких заходів для формування критичного мислення, що є ключовим інструментом в епоху інформаційних війн та постправди.
Заняття викликало жвавий інтерес і позитивні емоції серед його учасників. Вони з ентузіазмом поділилися своїми враженнями та результатами.
Завдяки цьому заходові студенти не лише опанували нові знання, але й долучилися до глобальної ініціативи, спрямованої на розвиток цифрової грамотності та боротьбу з дезінформацією.
Діана ГНАТОВСЬКА,
студентка 31-Ж групи
Comments