Пошук шляхів удосконалення системи освіти в сучасній Україні спричинив відродження такого явища, як інтеграція навчання. Тож важливим завданням закладів вищої освіти є підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації інтегрованого навчання молодших школярів.
27 вересня студенти нашого коледжу взяли участь у вебінарі «Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі» для вчителів та асистентів початкової школи України.
Програму вебінару розробило ТОВ «Всеосвіта» відповідно до сучасної державної освітньої політики, Концепції нової української школи і стратегії реформування освіти в Україні.
Спікером вебінару була Харітоненко Леся Анатоліївна – директорка ТОВ «Київська гімназія «Міжнародна школа М’Андрик», регіональна тренерка НУШ, учителька початкових класів, викладачка української мови і літератури, зарубіжної літератури, переможниця обласного етапу конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року-2020» в номінації «Зарубіжна література» на Київщині, авторка публікацій у фахових періодичних виданнях України, експертка з інституційного аудиту, координаторка та спікерка афілійованих і магістральних конференцій для шкільних педагогів EdCamp Ukraine.
Мета вебінару – ознайомити учасників з інтегративним підходом до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі, зокрема з особливостями його впровадження в освітньому процесі.
Студенти ознайомилися з практичними прийомами реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі, узагальнили відомості про роль педагога в підготовці до впровадження інтегративного підходу та відповідної ролі учнів, розвинули вміння розпізнавати тексти та види завдань, що підлягають інтеграції в контексті мовленнєвої галузі.
Після завершення роботи вебінару кожен його учасник отримав сертифікат.
Набуті знання стануть у нагоді майбутнім педагогам, які розбудовуватимуть Нову українську школу.
Наталія ФЕДОРЧУК, завідувач кафедри
педагогіки, психології та фахових методик
Comments