30 листопада 2020 року відбулася педагогічна рада фахового коледжу, на якій було заслухано ряд питань, винесених на порядок денний.
Із першого питання – про комплексне використання інноваційних, авторських ідей, знахідок та надбань викладачів і їх практичне втілення на заняттях предметів соціально-економічного циклу – перед учасниками педагогічного зібрання виступили Мороз Марія Володимирівна, викладач суспільних дисциплін, та Восколуп Валерій Петрович, викладач соціально-економічних дисциплін. Проаналізувавши стан навчання студентів у контексті компетентнісного підходу до організації освітньої діяльності, доповідачі акцентували увагу членів педагогічної ради на доцільності упровадження ефективних інноваційних методів роботи з метою якісної підготовки здобувачів освіти до зовнішнього незалежного оцінювання; широкого застосовування інформаційно-комунікаційних технологій під час занять, що сприятиме формуванню фахової компетентності майбутніх педагогів; підвищення рівня академічної мобільності, зокрема в програмах обміну досвідом та педагогічного стажування; розширення меж практико-орієнтувального підходу в процесі виконання освітніх програм предметів соціально-економічного циклу.
Друге питання – про стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на заняттях української мови та літератури – висвітлила викладач філологічних дисциплін Мельник Оксана Миколаївна. Вона наголосила на пріоритетності завдань освітньої галузі «Мова та література» Державного стандарту, спрямованих на формування в здобувачів освіти стійкої мотивації до вивчення української мови та літератури і виховання любові до національної культури в цілому. Мельник О. М. вказала на доцільність використання в повсякденній професійній практиці всіх можливих ресурсів, які стимулюватимуть пізнавальний інтерес здобувачів освіти, вироблятимуть у них позитивне ставлення до навчання, сприятимуть підготовці до складання ЗНО з української мови і літератури, розвиватимуть творчу уяву і критичне мислення студентської молоді.
Із третього питання – про стан профорієнтаційної роботи та особливості прийому в коледж у 2021 році – доповідав Маліновський Ю. Л., директор фахового коледжу, який вказав на необхідність активізувати профорієнтаційну роботу, зокрема ширше використовувати інформаційно-цифрові технології, зважаючи на особливості дистанційного навчання; надати максимальне сприяння майбутнім абітурієнтам в ознайомленні з Правилами прийому до коледжу у 2021 році та програмами з підготовки до складання вступних іспитів і творчих конкурсів.
Заслухавши та обговоривши доповіді, учасники педагогічної ради ухвалили постанову, що регламентує роботу фахового коледжу у 2020-2021 навчальному році.
コメント