top of page

ВІДБУЛАСЯ ПЕДАГОГІЧНА РАДА ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ


16 грудня відбулася педагогічна рада фахового коледжу КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», на якій було заслухано та обговорено ряд актуальних питань.

Про реформування викладання історії у зв’язку з перспективою введення інтегрованого курсу доповідали викладачі суспільних, соціально-економічних дисциплін Ірина ХАРИТОНОВА та Валерій ВОСКОЛУП.

Доповідачі зосередили увагу на ключових аспектах наказу МОН № 1072 від 30.07.2024 року «Про затвердження концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти», прокоментували позиції «за» і «проти» в межах публічної дискусії з питань реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти, окреслили свої припущення щодо об’єднання курсів історії України і всесвітньої історії в умовах збройної агресії проти нашої держави та боротьби за виживання української нації.

Про особливості ознайомлення другокурсників з нормами Українського правопису 2019 року в процесі підготовки їх до складання НМТ у 2025 н. р. інформували викладачі філологічних дисциплін Оксана КОНДРАТЮК та Оксана МЕЛЬНИК. Доповідачки зосередили увагу на змінах до правопису, які були впроваджені у 2019 році, і методиці ознайомлення здобувачів освіти з новими правописними нормами.

Про особливості та проблеми медіакультури сучасного підлітка доповідала Міла ГУД – працівник соціально-психологічної служби коледжу. Міла Яківна продемонструвала результати проведеного моніторингу і наголосила на необхідності розвивати медіакультуру учнівсько-студентської молоді шляхом формування в здобувачів освіти вміння аналізувати й усвідомлювати інформацію та критично до неї ставитися. 

Про результати навчання студентів у І семестрі 2024-2025 н.р. звітував директор фахового коледжу Юрій МАЛІНОВСЬКИЙ. Підсумувавши результати навчальних досягнень здобувачів освіти, Юрій Леонідович наголосив на необхідності мотивувати молодь до навчання, дотримуватися об'єктивності оцінювання навчальних досягнень; намітити шляхи корекційної роботи зі студентами, які мають оцінки низького і достатнього рівня; запланувати повторний моніторинг досягнень здобувачів освіти 2-го курсу з предметів, що входять до НМТ, з метою аналізу динаміки якості знань.

Оксана МЕЛЬНИК,

 секретар педагогічної ради

  

 







 

47 переглядів

Comments


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page