19 жовтня в Обласному науковому ліцеї-інтернаті для обдарованих дітей при КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського» відбулася педагогічна рада за наслідками коригувального навчання учнів 10-11-х класів у вересні поточного року та результатами діагностичних контрольних робіт, які були проведені з профілюючих і базових предметів інваріантної складової навчального плану.
Викладачі обговорювали актуальні питання, пов’язані з особливостями організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину. 12 жовтня учні ліцею, як і студенти коледжу, перейшли на змішану форму навчання. Тож перед педагогічним колективом постали нові завдання, які потрібно розв’язувати з урахуванням викликів сьогодення.
Із результатами коригувального навчання та підсумками проведення діагностичних контрольних робіт, метою яких була перевірка залишкового рівня знань учнів 10-11-х класів, членів педагогічної ради ознайомили: Хілінська Л.В., директор Обласного наукового ліцею-інтернату; Слободянюк Л.М., голова циклової комісії викладачів української і зарубіжної філології; Погребнюк Н.О., голова циклової комісії викладачів фізико-математичних дисциплін; Хорошун Л.В., голова циклової комісії викладачів іноземних мов; Нечитайло М.М., голова циклової комісії викладачів природничих дисциплін; Ковальчук Т.В., викладач історії України та всесвітньої історії. До уваги педагогічного колективу було представлено зведені таблиці оцінок, що відображали динаміку навчальних досягнень учнів 11-х класів за період із вересня 2019 по вересень 2020 року; та узагальнені результати аналізу нульового зрізу знань учнів 10-х класів.
Про організацію науково-дослідницької роботи в ліцеї як один із перспективних шляхів розвитку творчого потенціалу здобувачів освіти і підвищення їхньої зацікавленості конкретними навчальними предметами говорила директор Хілінська Л.В. Співдоповідачі Лемпій О.В., викладач правознавства, і Новак В.В., викладач біології та екології, поділилися власним досвідом роботи з юними науковцями: цьогоріч педагоги підготували переможців II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Вінницького територіального об’єднання МАН України, котрі, уже ставши студентами ЗВО, будуть представляти ліцейське наукове товариство «Перспектива» на III етапі конкурсу-захисту в місті Києві.
Про нові підходи до роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах доповідала вихователь ліцею Григорчук Н.Г. Акцентуючи увагу педагогічного зібрання на особливостях вибору та урізноманітнення форм і методів роботи з обдарованою учнівською молоддю в умовах віддаленого навчання, Наталя Григорівна розповіла про власний досвід використання в роботі з ліцеїстами безкоштовних онлайн-курсів для особистісного зростання учнів, платформ для створення тестів у режимі онлайн та інших освітніх сервісів. Підсумовуючи свій виступ, Григорчук Н.Г. наголосила, що використання нових форм і методів роботи з учнями ліцею – це вимога сьогодення, основною особливістю якого є оптимізація освітнього процесу.
Жвавий інтерес в учасників педагогічного зібрання викликали авторські презентації, якими поділилися викладачі інформатики Слободянюк І.Ю. та Зеленюк С.В. Корисні поради фахівців щодо вибору форм дистанційної роботи на онлайн-уроках були актуальними і мали виразне практичне спрямування.
Підсумовуючи роботу педагогічної ради Обласного наукового ліцею-інтернату, Савчук П.Н., директор КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», схвально оцінив досягнення учнів та їхніх наставників і вказав на важливість злагоджених дій викладацького колективу й уважне ставлення до інтересів і потреб учнівсько-студентської молоді, особливо в нинішніх умовах, коли заклад перейшов на змішану форму надання освітніх послуг.
Інформаційний центр коледжу
Comments