top of page

«ПИШАЮСЯ СУЧАСНИМ ДОШКІЛЛЯМ!»

Усім відома думка, яка стверджує, що вчитель – це людина, навічно викликана до дошки. Немає жодного сумніву щодо істинності загальновідомої тези, адже вчитель, викладач – це не лише той, хто навчає інших, але й той, хто постійно навчається сам.

Місія сучасного викладача закладу вищої освіти – навчити студентів бути мобільними, гнучкими в змінах, легко адаптуватися до реалій сьогодення, уміти здобувати нові знання впродовж усього життя. Щоб це вдалося, самому треба бути зразком. Тож викладач має або навчатися, або піти з професії на відпочинок. Третього не дано.

Викладачі кафедри педагогіки, психології та фахових методик нашого коледжу не пропускають жодної можливості підвищувати свою кваліфікацію і завжди активно відвідують спеціальні курси, вебінари, конференції.

Протягом трьох днів – із 27 по 29 вересня – ми з колегами (а разом із нами і студенти-бакалаври) брали участь у роботі Міжнародного онлайн-марафону «Дошкільна освіта в епоху постмодернізму: європейський досвід, інноваційні практики». Організатор акції – кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Цікавими були виступи науковців у перший день марафону: зміст інформації чітко окреслював національний та європейський досвід організації дошкільної освіти і ціннісно-смислові детермінанти особистісного та професійного розвитку педагога в контексті європейських освітніх викликів. Особливий інтерес викликав виступ Тамари Олександрівни Піроженко, доктора психологічних наук, професора, члена-кореспондента НАПН України, завідувача лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України («Потенціал зростання дитини в умовах невизначеності освітньої ситуації»).

У другий день учасники марафону ознайомилися з психолого-педагогічними практиками подолання та корекції тривожних станів в умовах воєнного часу (майстер-класи «Фрустраційна толерантність як основа професійної культури майбутнього педагога» (Гальченко Вікторія – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ ім.М.П.Драгоманова); «Формування мовлення у дитини дошкільного віку в умовах війни: психологічний аспект» (Товкач Ірина – старший викладач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова)).

Третій день онлайн-марафону був присвячений практико-орієнтованій педагогічній діяльності в системі дошкільної освіти. Практичні поради слухачам висловили Софія Довбня та Раїса Шулигіна в дуальному виступі з теми «Ігровий кейс як компонента набуття професіоналізму педагога закладу дошкільної освіти». Інформаційно багатим і цікавим був виступ кандидата педагогічних наук, доцента Наталії Левінець («Програмно-методичне забезпечення процесу формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку»). Результатами власних напрацювань поділилася Галина Савлук – викладач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова, засновниця PRESSCHOOL BUSINESS CONSULTING «ВЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ САДОЧОК» («Сучасний керівник закладу дошкільної освіти: новий погляд та практичний досвід»).

Із прослуханого і прожитого за три дні онлайн-марафону роблю висновок: сучасний викладач має обрати, як рухатися: назад, до безпеки, чи вперед, до зростання. Особисто я цілком поділяю думку Тамари Піроженко: «Пишаюся сучасним дошкіллям!».

Надія СКОРБАТЮК, викладач

кафедри педагогіки, психології та фахових методик




55 переглядів

Comments


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page