top of page

СТАРТУВАВ ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «МАРАФОН ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ 2024»


Свого часу Оскар Уайльд сказав: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими!».

Як просто і чітко визначено основне завдання педагога.

Так, садочок і школа – джерело свободи, радості та успіху!

Там кожен наступний день не схожий на день минулий!

Там кожна мить – це пошук чогось нового, цікавого!

Там кожен крок – це рух на шляху до успіху!

Там працюють віддані професії люди, що стали майстрами своє справи й живуть заради дітей! І їхній досвід вартий визнання та поваги!

 

З 8 по 11 жовтня кафедра педагогіки, психології та фахових методик проводила освітній проєкт «Марафон педагогічної творчості». Його мета – заради розбудови прогресивної освіти об’єднати досвід вихователів, учителів та енергію молодих педагогів, які прагнуть інновацій і змін!

Шалва Амонашвілі, даючи настанови вчителям, писав: «Даруй себе дітям! Будь терплячим у чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним у дитині!».

Із справжнім дивом зустрілися викладачі Барського гуманітарно-педагогічного коледжу та студенти спеціальності «Початкова освіта» на святі педагогічної творчості – показовому уроці, який провела випускниця колежу, а нині вчителька початкових класів Барського ліцею №1 Барської міської ради Оксана Аркадіївна ІВАНОВА.

Скільки ж любові до дітей! Скільки любові до професії! Скільки вчительської самовідданості!

 

Я не працюю вчителем. Я – ВЧИТЕЛЬ!

Справа мого життя – «віддавати серце дітям»!

Основне моє завдання – допомогти їм віднайти себе!

Я розділяю з ними радощі й печалі, успіхи і невдачі…

Я тішуся їхніми найменшими, але такими важливими здобутками!

Я вірю в них!

Ці глибокі за змістом слова стали своєрідним епіграфом до педагогічної праці Інни Анатоліївни ФЕДОРЧУК – асистентки вчителя з інклюзивної освіти Барського ліцею №1 Барської міської ради.

Щира вдячність Інні Анатоліївні за змістовну консультацію для студентів та викладачів коледжу з теми «Індивідуалізація навчання як основа модифікації навчальної програми».

Усі переконалися, наскільки нелегкою є праця з «особливими» школярами! Вона потребує всеосяжної сердечної любові та професійного терпіння.

 

«Хорошим учителем є той, хто любить дітей, вірить у них, знаходить радість у спілкуванні з ними, переймається дитячими радощами і прикрощами, добре знає свій навчальний предмет, слідкує за новітніми відкриттями, дослідженнями, досягненнями!» – стверджував Василь Сухомлинський.

Маємо переконання, що такими ж хорошими вчителями стануть і наші вихованці, які наполегливо роблять свої перші кроки в професію!

Радіємо успіхам студентки 2-МБШ групи Ольги КОГУТ.

Дякуємо за співпрацю Інні Михайлівні ДУДНІК– талановитій учительці початкових класів Барського ліцею №1 Барської міської ради.

 

«Вчитель – це особлива професія, яку не можна порівняти ні з якою іншою справою!» – був переконаний Василь Сухомлинський.

Саме щирою любов’ю до професії та дітей був сповнений урок студентки 2-МБШ групи Богдани ЦЕХМІСТЕР, проведений у 2-Б класі Барського ліцею №1 Барської міської ради в межах «Марафону педагогічної творчості».

Цінні консультації досвідченої педагогині Тетяни Анатоліївни ТЕТЯНЧУК посприяли студентці у створенні неповторного уроку!

І тішать слова майбутньої вчительки: «Я – щаслива!».

 

Велика вдячність за якісне методичне керівництво роботою студенток-практиканток Вікторії Василівні Поберецькій – викладачці коледжу, незмінній методистці педагогічної практики.

 

Софія Русова на сторінках своїх педагогічних праць запитує: «Хіба є в кожного народу щось коштовніше, ніж душі його дітей, і хіба є обов’язки, вищі за обов’язки виховати з них людей – громадян?».

Упевнено скажемо: «Ні!».

Діти – це наше майбутнє! Усе заради них!

Свою безмежну любов і щирість дарує дітям досвідчена вихователька закладу дошкільної освіти «Зірочка» Барської міської ради Таїсія Петрівна МУХАЙ. Вона переконана, що любов до дітей – це найважливіша особистісна та професійна риса педагога!

Безцінний досвід, унікальний педагогічний стиль Таїсії Петрівни варті глибокого і різностороннього вивчення. Фахова майстерність досвідченої виховательки стала джерелом натхнення для майбутніх педагогів – студентів спеціальності «Дошкільна освіта».

Спостерігаючи показове інтегроване заняття з валеології та конструювання на тему «Як ми пізнаємо світ», практиканти усвідомили важливість у педагогічній діяльності ґрунтовних знань із психолого-педагогічних дисциплін та фахових методик, відзначили для себе необхідність формування педагогічних навиків, уміння налагоджувати комунікацію та співпрацю з дошкільнятами.

І вкотре пересвідчилися, що головне – любити дітей!

Вивчення новаторських пошуків кращих педагогів сприяє розвитку в майбутніх фахівців ініціативності і творчості, переконує у правильному виборі професії, формує в нинішніх студентів бажання працювати на ниві дошкільної освіти.

 

Гончарство – прадавнє ремесло, що зачаровує особливою магією творчості…

Під руками гончаря глина перетворюється на дивовижний глечик, мальовничу миску, співучу птаху…

Гончарство живе і в сучасному українському мистецтві. Його вивчають, відроджують, популяризують.

У межах проведення «Марафону педагогічної творчості» на базі закладу дошкільної освіти «Зірочка» Барської міської ради відбулося інтегроване заняття з народознавства та ліплення «Зустріч із гончарем. Виготовлення виробу з глини».

Вихователька Людмила Валентинівна ІЛЬНІЦЬКА та студентка спеціальності «Дошкільна освіта» Валерія ГУЛА розповіли малюкам про гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва, показали гончарні вироби, які власноруч виготовили відвідувачі артцентру «Керамічне диво». Педагоги спрямували свою роботу на формування в дошкільнят здатності до естетичного сприймання народного ремесла, виховання шанобливого ставлення до праці гончарів, любові до української культури і національних традицій.

Майстер-гончар Вадим Васильович ШПАКОВАТИЙ, викладач кафедри мистецьких дисциплін коледжу, продемонстрував роботу на гончарному крузі, зачарувавши маленьких глядачів дивом перетворення шматка глини на тарілку. Скільки захоплення і щирого здивування було в дитячих очах!

Разом зі студентами спеціальності «Образотворче мистецтво» Назарієм КРУЦИКОМ та Богданом ШЕВЧУКОМ дітвора долучилася до творчості – виготовлення глиняних іграшок.

Обличчя дітей випромінювали щастя! Малюки ще довго будуть тішитися зробленими власноруч свистульками.

Вдячність за методичну підготовку заняття Марині Михайлівні ШПАКОВАТІЙ– викладачці коледжу, методистці педагогічної практики.


 

Безперечно, проведення авторських пробних занять та уроків у закладах дошкільної і початкової освіти, уважне спостереження за роботою практикантів під керівництвом досвідчених педагогів – це ефективний шлях практичної підготовки майбутніх освітян, які наполегливо торують шлях у професію!

 

Наталія ФЕДОРЧУК,

кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки,

психології та фахових методик, організатор проєкту

76 переглядів

Commenti


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page