top of page

«Як креативно навчати креативності? Практичні кейси»

У межах проєкту Британської Ради «Teaching excellence» в Україні вже 2-й рік поспіль проводяться вебінари та семінари для педагогічних і науково-педагогічних працівників.

28 жовтня викладачі нашого коледжу Федорчук Наталія Анатоліївна, Потримай Наталя Сергіївна та Гулько Олена Миколаївна стали учасниками вебінару на тему «Як креативно навчати креативності? Практичні кейси».

За словами фахівця в галузі освіти сера Кена Робінсона, «креативність сьогодні важлива в освіті не менше, ніж грамотність; і сучасний викладач ЗВО має надати їй саме такого статусу».

Організатори вебінару спрямовували увагу учасників на вирішення питань проблемного характеру: «Чи можна назвати викладання креативним?», «Чи мають можливість здобувачі вищої освіти проявити власну креативність під час занять?».

Спікерами заходу стали українські фахівці, які ділилися досвідом проходження згаданої програми: Наталя Лісова, доцент кафедри біоекології та методики навчання екологічних дисциплін, провідний фахівець Центру професійного розвитку та лідерства Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка; Катерина Єремєєва, старший викладач кафедри історії та мовознавства Українського державного університету залізничного транспорту; Андрій Хоптяк, старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Кам’янець-Подільського національного університету імені І. Огієнка.

Наталя Лісова презентувала виступ за темою «Розбудити студента на першій парі: міф чи реальність?». Спікер поділилася способами використання гейміфікації в активізації уваги студентської молоді на організаційному етапі заняття та в навчальному процесі загалом.

Катерина Єремєєва розкрила тему «Як завдання на розвиток креативності підлаштувати до будь-якої аудиторії?». Спікер запропонувала цікаві способи застосування таксономії Блума, соціальних мереж і різноманітних застосунків під час вивчення історії, які, на думку учасників вебінару, можна використовувати під час організації навчальних занять із будь-яких дисциплін.

Андрій Хоптяк презентував виступ за темою «Кейс метод і креативність. Практичне моделювання навчальних ситуацій» і розкрив можливості застосування різних видів кейсів в освітньому процесі сучасного ЗВО та діяльності креативного викладача.

Учасники заходу активно ставили спікерам запитання щодо використання означених інтерактивних методів в організації навчального процесу та «приміряли» можливості їх застосування у власній професійній діяльності.

Гулько О.М.,

викладач психолого-педагогічних дисциплін



56 переглядів

Comments


Архів

Краплинки мудрості

Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page